10 – Co je reziduální napětí, příčiny vzniku
10 – Co je reziduální napětí, příčiny vzniku
Domů / 10 – Co je reziduální napětí, příčiny vzniku
Prezentující
Ing. Petr Halaška
Smartplast s.r.o.
Smartplast s.r.o.
Reziduální napětí jsou mechanická napětí vznikající ve vstřikovaném dílu v jednotlivých fázích vstřikovacího cyklu. Zůstávají zabudována ve výstřiku i po vyhození z dutiny formy a po celou dobu životního cyklu výstřiku.
Znalost reziduálních napětí ve vstřikovaných dílech je základem pro predikci a odstranění post výrobních deformací. Reziduální napětí má zásadní vliv na přesnost rozměrů dílu, tuhost dílu, chemickou odolnost a případně optické vlastnosti.
Znalost reziduálních napětí ve vstřikovaných dílech je základem pro predikci a odstranění post výrobních deformací. Reziduální napětí má zásadní vliv na přesnost rozměrů dílu, tuhost dílu, chemickou odolnost a případně optické vlastnosti.

Program
Co je reziduální napětí
Vznik reziduálního napětí při plnění
Vznik reziduálního napětí při dotlaku a chlazení
Vliv odformování výstřiku na stav reziduální napjatosti
Vliv reziduálního napětí na deformaci a smrštění
Reziduální napětí po odformování dílu
Webinář
10 – Co je reziduální napětí, příčiny vzniku
Prezentující
Ing. Petr Halaška
Další webináře
🍪 Bez Cookies to není ono
Můžeme pracovat s cookies, abychom věděli, jak to na našem webu žije?
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Preferenční
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.